Henüz kaşık tutmayı bilmiyor, o da benim hatam. Etrafı kirletecek diye çocuğun eline kaşık veremiyorum. Oysaki elimden kaşığı alıp kendi kendine yemek için çıldırıyor, ama vermiyorum. Yeni yeni makarna yapıpeliyle yesin diye önüne koymaya başladım. Kendimi temizlik konusunda zırluyorum boşvermek için. Makarna yiyişi çok komik sanki elini komple yiyor, tek birtaneyi yicem derken. Birde 'ımmm' yapması yokmu, resmen iştahı kabarır insanın. Lütfen bu görüntüyü tokken izleyiniz
Suyunu, sütünü artık kendi tutup içiyorzaten kolaysa al elinden, tam bi sütkolik. Süte başladığımızdan beri resmen tapıyor. Gördüğü anda çıldırıyor çocuk, verene kadar da 'aha aha' diye biberonu gösterip duruyor. Bu arada 4 dişi daha çıktı. Daha doğrusu ikisi çıktı, ikisi de pTatlıyot. Ama sanırım buseferki biraz sancılı oluyor. Son zamanlarda gece 11-12gibi ağlayarak uyanıyor. Oysaki 'maaşallah' gece uyanma huyu hiç yoktur, uyansa bile ağlamaz. Ama birkaç gündür aynı saatte ağlayarak uyanıyor ve epey süre susmuyor. Kucağıma alıyorum, pışpışlıyorum, vir süre sonra kafası omzumda uyuyakalıyor. Zaten ağlarkende çoğunlukla gözleri kapalı, bir derdi var ama. Biz dişe yoruyoruz, umarım tek odur.