1 Temmuz 2014 Salı
11+1 Hafta
Evet 2 haftadır yazamadım. Çok bir değişiklik olmamasının yanında içimden hiçbir şey yapmak gelmemesinin de büyük etkisi var tabiki. Şu 1-2 haftayı bir an önce atlayıp, eski enerjik hayatıma dönmek istiyorum. İşten yorgun argın geç saatte gelip, yemek hazırlayıp, sonrasında oturup hobilerimle uğraştığım, kendimde o enerjiyi ve isteği bulduğum günlerimi özlüyorum. Asla boş oturup TV izlemeyen ben, şuanda her akşamı TV karşısında koltuğa uzanmış yarı uyuklar halde geçiriyorum. Kendimi hayatımda olmadığım kadar tembel hissediyorum. İçimdeki kötü düşünceler, huzursuzluklar da tuzu biberi oluyor. Son 1 haftadır psikolojik olarak daha da çökmüş durumdayım. Sebeplerinin en başında, içimde bebeğimle ilgili büyük bir korku olması. Neden bilmiyorum ama 'ya şuan kalbi atmıyorsa' diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Öyle korkuyorum ki onu bukadar çok isterken kaybetmekten. Cumartesi günkü randevuyu iple çekiyorum, kalp atışlarını duymaya, herşeyin yolunda olduğunu duymaya çok ihtiyacım var.
Son 1 haftadır sancılarımın sıklığında değil ama şiddetinde de bir artma söz konusu. Sanki böbrek taşım varmış gibi (aslında daha önce hiç taşım olmadı, nasıl bir ağrı bilmiyorum ama herhalde buna yakın birşeydir) bir sancı giriyor ara ara. Özellikle ayaktayken -ki hergün işe ayakta gidip geliyorum, daha artıyor. Ayrıca tuvalete çıktığımda da sanki iltihap varmış gibi bir acı oluyor hafiften. Bunları doktoruma danışmalıyım. Belkide hamilelikle bile ilgili değildir, bilemiyorum.
Buarada göbeğim epey şişmiş durumda, pantolonlarımı veya beli olan herhangi bir kıyafetimi artık giyemiyorum. Tek kurtarıcım elbiseler. İkinci bir huzursuzluğumun sebebi de bu. Ya bu hamilelikten değil de kilo aldığımdansa, ya hiç veremezsem diye korkuyorum. Spor yaparsam, yapabilirsem kendimi daha iyi hissedeceğim fakat bebeğime zarar verir diye hareket edemiyorum =(
Hamileliğimin keyfini çıkarmayı, olumsuz düşünceleri kafamdan atmayı dört gözle bekliyorum. Öyle negatifim ki, negatif enerjimin çevreme de zarar verdiğini düşünüyorum. Neyse ki 11 haftayı devirdik, 1 hafta sonra 2. trimestera geçeceğim. O dönemin hamileliğin en rahat dönemi olduğu söyleniyor, umarım benim için de öyle olur.
Bebeğimde bu hafta neler oluyor:
*Şuanda bir incir büyüklüğündeymiş ve insan formuna gelmiş neredeyse.
*Minik tırnakları ve dişleri bile çıkmaya başlamış şimdiden =)
*Tekmelemeye de başlamış fakat daha bunu hissetmeme 1-2 ay kadar varmış =( Bir an evvel hissetmek istiyorum...
*Bu haftadan itibaren biraz daha enerjik hissetmeye başlayacakmışız (sanırım başladım bile)
*Bulantılar azalabilirmiş (çok şükür bulantım henüz yok)
*Kabızlık problemi yaşayabilirmişiz (bunu bir süredir yaşıyorum zaten =(
www.babycenter.com
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder